Afbeeldingen downloaden.

Excel

Afbeeldingen waarvan je het externe url hebt, kun je makkelijk downloaden via downloadthemall addon van mozilla firefox. Volgens advies behoor je het excelbestand in html op te slaan en daarna de afbeeldingen met de addon te downloaden. Bij mij werkte dit niet. Aangezien ik toch met JSON werk, heb ik me hier niet meer in verdiept.

JSON

Wat bij mij wel lukt is een json bestand te open in firefox en dan de afbeeldingen via de addon te downloaden. Dit werkt supersnel. Aangezien mijn import bestand al json is, kwam het bij mij goed van pas.

Ik kan nu afbeeldingen, images, foto's behorend bij een webwinkel, direct invoeren in het database. Dit scheelt echt heel veel werk. 

Welke software voor je Webwinkel?

Ik heb verschillende open source webwinkels geprobeerd. MagentoJoomla met Viruemart , OScommerceOpencartPrestashop.

Er is genoeg geschreven over de voor- en nadelen hiervan, zie bovenstaande links.

Tot nu toe heeft mijn voorkeur Prestashop. Lichtgewicht, maar wel compleet. Makkelijk in gebruik en genoeg ondersteuning. Virtuemart vind ik ook prettig, maar moest veel problemen oplossen. Maar dit heeft meer met de gedownloade modules te maken icm de templates. Hierin zit dus een belangrijke voordeel, maar tevens ook een nadeel. Het flexibiliteit van de vele aangeboden modules en componenten, die wel of niet gratis worden aangeboden. Dus enig technische kennis is hierbij wel nodig. Verder is het inladen van data ontzettend omslachtig. Veel tabellen, naar mijn idee niet logisch gekoppeld(persoonlijk ervaring). 

Na een aantal jaren als applicatiebeheerder/ontwikkelaar bij Hogeschool Inholland werkzaam te zijn geweest, lonkte het ondernemerschap. Ik wilde al een tijdje een onderneming beginnen en in 2012, heb ik de stoute schoenen aangetrokken.

B-Online2 werd toen een feit. Een eenmanszaak die zich richt op de ontwikkeling van websites en webwinkels. Ik hoorde veelal dat websites c.q. webwinkels niet voldeden aan de wensen van de klant. Het probleem lag voornamelijk in de beperkte mogelijkheden van een content management systeem (c.m.s.) met templates,  die goedkoop worden aangeboden.  Je kunt namelijk wel een template kopen of zelfs gratis afnemen, maar om hem zelf aan te passen heb je toch echt technische kennis nodig. Een klant moet dan alsnog een ontwikkelaar in dienst nemen, waarbij de kosten dan snel kunnen oplopen.

Om hier op in te springen, heb ik mij gericht op totaalpakketten. Bij B-Online2 krijg je een eerlijk advies, en een eerlijk prijs(geen verborgen kosten).

Open source software met technische ondersteuning en hosting. Techniek veranderd dagelijks en om toch niet tegen problemen op te lopen, hoor je regelmatig updates en fixes door te voeren.  Zo blijft je website duurzaam en de kwaliteit gegarandeerd. Door te kiezen voor open source producten, ben je verzekerd van continuïteit. 

Website/webwinkel

Hosting:U betaalt eenmalig de set-up kosten voor uw website en een vast bedrag per maand voor hosting en onderhoud.

U hoeft geen investering te doen voor hardware. B-Online2 verzorgt het beheer, zoals het maken van back-ups, het onderhoud en de updates.

Set-up kosten van uw website of webwinkel zijn afhankelijk van uw wensen.

Maandelijks bedrag hosting en onderhoud:

Al onze prijzen zijn exclusief 21% btw.

Basis Standaard Business
€ 14.99 € 19.99 € 24.99
20 GB dataverkeer 100 GB dataverkeer 200 GB dataverkeer
1500 MB schrijfruimte 7500 MB schrijfruimte 15000 MB schrijfruimte
10 e-mailadressen onbeperkt aantal e-mailadressen onbeperkt aantal e-mailadressen
 

DOMEINEXTENSIES

 
 
      
Landextensie Land  Prijs
.nl Nederland €  5.99
.be België €  7.99
.eu Europese Unie €  4.99
.com Globaal € 12.99
.site Globaal €  6.99
.pro Globaal €  6.99
.nu Niue-Island € 15.99
.uk Verenigd Koninkrijk €  8.99
.co.uk Verenigd Koninkrijk €  4.99
.me.uk Verenigd Koninkrijk €  4.99
.org.uk Verenigd Koninkrijk €  4.99

Informeer naar andere domeinen

 



B-Online2

1701 ME Heerhugowaard
M:(+31)0639244952
Openingstijden: 9.00 - 17:00 uur
E: info@b-online2.nl
KvK: 55843565